Παρασκευή 1 Απριλίου 2011

Μεγάλη επισκεψιμότητα στο portal της Aegean Power

Σημαντική αύξηση στην επισκεψιμότητα της νέας της ιστοσελίδας www.aegeanpower.com, που ταυτόχρονα αποτελεί Portal Εξυπηρέτησης των Πελατών της ανακοίνωσε η AEGEAN POWER.
Σε διάστημα τριών (3) μηνών από τη δημιουργία της, η ιστοσελίδα δέχτηκε περισσότερες από 100.000 επισκέψεις και είχε περισσότερες από 1.000.000 εμφανίσεις σελίδων (page views). Ο αριθμός των μοναδικών επισκεπτών για την ίδια περίοδο αυξήθηκε κατά 127%. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα ποσοστά αυτά δεν περιλαμβάνουν τους εγγεγραμμένους πελάτες της Aegean Power, που χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα για τη δική τους αποκλειστική εξυπηρέτηση.

Σύμφωνα με την εταιρεία, η αύξηση αυτή στην ιστοσελίδα www.aegeanpower.com και με δεδομένο ότι δεν έχει πραγματοποιηθεί μέχρι τώρα κάποια καμπάνια προβολής της, οφείλεται στο ότι έχει διαμορφωθεί με τρόπο ώστε ο επισκέπτης να μπορεί πολύ εύκολα να ενημερωθεί για τα νέα της εταιρείας, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρει, τις αντίστοιχες χρεώσεις τους καθώς και να λάβει απάντηση για κάθε ερώτηση που μπορεί να έχει σχετικά, μέσω της υπηρεσίας του ‘Προσωπικού Συμβούλου’ της Aegean Power.
Επιπλέον, κάθε επισκέπτης μέσω της ιστοσελίδας www.aegeanpower.com μπορεί να επικοινωνήσει εντελώς δωρεάν με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας, είτε μέσω μηνυμάτων με την υπηρεσία «click2chat», είτε τηλεφωνικά με την υπηρεσία «click2call».
Παράλληλα, η νέα ιστοσελίδα της Aegean Power αποτελεί Portal Εξυπηρέτησης των Πελατών της, τόσο των Οικιακών όσο και των Εμπορικών. Κάθε Επιχείρηση-Πελάτης και κάθε Νοικοκυριό-Πελάτης μπορεί να λαμβάνει on-line το λογαριασμό του και να τον πληρώνει απ’ ευθείας μέσω της πιστωτικής του κάρτας. Επιπλέον, έχει τη δυνατότητα να ανατρέχει σε παλιότερους λογαριασμούς του στην Aegean Power, προκειμένου να βλέπει το προφίλ της κατανάλωσής του σε ηλεκτρικό ρεύμα. Επίσης, ο επιχειρησιακός Πελάτης, μέσω της υπηρεσίας «Μέτρα Μόνος σου», μπορεί να μετράει ο ίδιος την κατανάλωσή του σε ηλεκτρικό ρεύμα κάθε μήνα, καταργώντας πρακτικά τους λογαριασμούς «έναντι».
Επισημαίνεται ότι τόσο οι Επιχειρήσεις όσο και οι Ιδιώτες έχουν τη δυνατότητα να γίνουν πελάτες της Aegean Power, συμπληρώνοντας on-line την ηλεκτρονική αίτηση που βρίσκεται στην ιστοσελίδα www.aegeanpower.com και ακολουθώντας τα πολύ απλά σχετικά βήματα.
Η Aegean Power με τη διαμόρφωση της ιστοσελίδας-Portal www.aegeanpower.com δηλώνει ότι παραμένει πιστή στην πελατο-κεντρική της φιλοσοφία. Υιοθετώντας τις πιο σύγχρονες λύσεις Εξυπηρέτησης Πελατών, προσφέρει πλέον όλα τα διαφορετικά μέσα εξυπηρέτησης: μέσω τηλεφώνου, καλώντας στο «18211», μέσω προσωπικής επικοινωνίας με το εκτεταμένο δίκτυο των Εμπορικών Συνεργατών της, στα Καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ, στο ίδιο το Κατάστημα της εταιρείας, αλλά πλέον και μέσω της ιστοσελίδας της – Portal Πελατών, www.aegeanpower.com.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου